Freestyle

Etikettpresentation
Läst 473 ggr
Nicolew
0

Nicole Tollemark, Sajtvärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag tänkte börja med att presentera mig lite mer för att ni ska lära känna mig bättre och se hur jag är som person och vad jag håller på med om dagarna.

Namnet är som sagt Nicole, jag är en 20årig hundsportstjej (läs nörd) som brinner för hundsport och allt vad hund innebär. Jag har precis tagit studenten från Forshaga akademin med inriktning hundsport, en fantastisk skola som har givit mig mängder med hundkunskap och mycket mer!
Mina dagar tillbringar jag med mina två favoriter Flikka, en Engelsk cockerspaniel tik på drygt 3,5år och Lynx, en Schäfertik på 9mån. Med Flikka tävlar jag aktivt i Lydnad, men Lynx ska också dit en dag. Favorit sporterna är lydnad, Ipo och självklart freestyle som nog står högst upp på listan.
Freestyle och tricks fick jag upp ögonen för, för dryg 6 år sedan och tränar aktivt med Flikka. Tävlingsplanen är inte långt ifrån nu med Flikka!
Jag är otroligt social och skrattar i stort sätt åt allt. Älskar att lära känna nytt folk och mestadels av konversationerna jag har inkluderar hund. Jag bor numera i Östergötlands liiiiilla lilla by Ydre, men är född och uppväxt i Stockholm.

/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com